close

上班快兩個月了,漸漸適應了公司的環境。

我依舊是慢條期理﹑慢半拍﹑記性差......


老闆口中不是靚仔(帥哥)就是阿伯,

這天公司來了兩個客戶。

老闆笑嘻嘻地對我說:

「Cathy, 你做咩坐係度啊?你睇下我地D客幾靚仔啊,你快D去兜一圈啦!」

我汗顏,

「我怕醜呀嘛~」


老闆突然對我說:

「Cathy, 阿Ben係個靚仔來架,星期六我地約左佢,你要執靚d啊呀~」

我呆了半秒,「甘使唔使去整容啊?」

「甘又唔使,但係你d眼屎唔好走出來見人啊!」

「甘d鼻屎呢?」我心想。

-----------------------------------

4號那天只是我身份證上的生日,

老闆卻鄭重其事地大肆宣傳。(我見他那麼認真,也不好重申假生日的事)

他一大早就叫阿姐籌備一下。

「Cathy, 你又大一歲啦喔!」


雖然是假生日,但不得不承認自己真的年長了。

也不好意思再強迫小朋友叫我「Cathy姐姐」了,請叫我「Cathy姨姨」吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小魚 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()